Błąd EPC wraz z ESP

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Atomek
    Classic
    • 2012
    • 17

    Błąd EPC wraz z ESP

    parasite, ja tam nie wiem... W każdym razie japońskie sieroty z Toyoty i Hondy nie potrafią uturbiać benzyniaków i dają do Accordów, Civiców, Corolli, Aurisów, Avensisów, GT86 wciąż te staroświeckie średnio-wysilone wolnossaki (chociaż 132KM z pojemności niecałych 1600ccm to chyba nie tak mało?)... :diabelski_usmiech
    A czy nie lubią gazu? Cóż, nie mają wtrysku bezpośredniego wiec można je gazować zwykłą sekwencja - tyle tylko, że nie mają hydraulicznej regulacji luzów zaworowych i trzeba to rzetelnie robić ręcznie...
  • jaśko
    Drive
    • 2011
    • 75

    #2
    Błąd EPC wraz z ESP

    Witam
    Ostatnio przy tych okretnych mrozach ok -18, gdy samochód stał na parkingu w dzien po 9 godzinach odpaliłem fure i zapaliła sie kontrolka EPC wraz ESP samochod stracil moc po kilku gaszeniach i ponownym zapaleniu kontrolki zgasly przy w miare normalnej temp również minusowej sytuacja sie nie powtorzyla, co moze byc przyczyna tego błedu myslę że to nie mróż chodź najwidoczniej ma on jakiś wpływ w małym stopniu czytałem w szukajce rowniez o podobnych sytuacji ale nie z ESP

    Komentarz

    • bubuDE
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2007
      • 763
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Podczas zimnego rozruchu spadek napiecia akumulatora wywoluje blad w ukladach o ktorych wspominales. Podczas ladowania i przejechaniu krotkiego odcinka blad ustepuje.
      PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

      Komentarz

      • jaśko
        Drive
        • 2011
        • 75

        #4
        Zamieszczone przez bubuDE
        Podczas zimnego rozruchu spadek napiecia akumulatora wywoluje blad w ukladach o ktorych wspominales. Podczas ladowania i przejechaniu krotkiego odcinka blad ustepuje.
        Dzieki za info ale czy to jest normalny objaw ?

        Komentarz

        • demmsi
          Elegance
          • 2011
          • 966
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Oczywiście że nie jest to normalny objaw, jak będą dodatnie temperatury doładuj aku do pełna. Być może aku będzie do wymiany..., oczywiście trzeba sprawdzić także ładowanie w aucie.

          Komentarz

          • jaśko
            Drive
            • 2011
            • 75

            #6
            Zamieszczone przez demmsi
            Oczywiście że nie jest to normalny objaw, jak będą dodatnie temperatury doładuj aku do pełna. Być może aku będzie do wymiany..., oczywiście trzeba sprawdzić także ładowanie w aucie.
            Akumulator ładowałem jakies 2 tygodnie temu ładowanie z alternatora jest w normie miedzy 13,8, a 14,3 jedyny problem to malo kilometrów w ciagu dnia do przejechania jakies 10 i dlugi postoj w pracy na parkingu i dlatego sie wykancza na takim mrozie druga sprawa wydaje mi sie ze mam za mały akumulator tylko 44 Ah chodz w serwisie powiedzieli mi ze taki jest przewidziany do tego modelu

            Komentarz

            • demmsi
              Elegance
              • 2011
              • 966
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              #7
              No to właściwie odpowiedziałeś sam sobie na pytanie :szeroki_usmiech

              Będzie cieplej do doładuj aku do maxa i sprawdź jego parametry. Krótkie odcinki wykańczają aku, wiem coś o tym bo do pracy mam 8km, ale jeszcze żyje...

              Komentarz

              • endryu
                RS
                • 2006
                • 3773
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                #8
                Zamieszczone przez jaśko
                druga sprawa wydaje mi sie ze mam za mały akumulator tylko 44 Ah chodz w serwisie powiedzieli mi ze taki jest przewidziany do tego modelu
                w serwisie to raczej troszkę zaniżyli pojemność akumulatora. Producenci akumulatorów zalecają 55-65 Ah.
                O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                =================================================

                Komentarz

                • jaśko
                  Drive
                  • 2011
                  • 75

                  #9
                  Zamieszczone przez endryu
                  Zamieszczone przez jaśko
                  druga sprawa wydaje mi sie ze mam za mały akumulator tylko 44 Ah chodz w serwisie powiedzieli mi ze taki jest przewidziany do tego modelu
                  w serwisie to raczej troszkę zaniżyli pojemność akumulatora. Producenci akumulatorów zalecają 55-65 Ah.
                  Tez mi to nie pasuje ,napewno sprawdzili mi to numerze VIN wiec narazie nie pakuje kasy w nowy aku ale z drugiej strony taka zima a tu niepotrzebne problemy, moze ktos ma moj model fury O/II 2,0 FSI z 2007 i cos wiecej powie na ten temat

                  [ Dodano: Nie 12 Lut, 12 23:04 ]
                  [quote="jaśko"]
                  Zamieszczone przez endryu
                  Zamieszczone przez jaśko
                  druga sprawa wydaje mi sie ze mam za mały akumulator tylko 44 Ah chodz w serwisie powiedzieli mi ze taki jest przewidziany do tego modelu
                  w serwisie to raczej troszkę zaniżyli pojemność akumulatora. Producenci akumulatorów zalecają 55-65 Ah.
                  Tez mi to nie pasuje ,napewno sprawdzili mi to numerze VIN wiec narazie nie pakuje kasy w nowy aku ale z drugiej strony taka zima a tu niepotrzebne problemy, moze ktos ma moj model fury O/II 2,0 FSI z 2007 i cos wiecej powie na ten temat, dodając jeszcze od siebie faktycznie fabryczny aku to 44ah sprawdziłem po kodach na nalepce w książce serwisowej i teraz pytanie jak to się ma z producentem ktory zaleca 44Ah do wszelkich publikacji oraz kreatorów doboru akumulatorów wiodących producentów gdzie zalecaja 64Ah, alternator da radę?

                  Komentarz

                  Pracuję...